۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۶۲۶۲۳۰
حجت الاسلام افشاری مطرح کرد؛

حضور ۱۳ استاد در مدرسه خاتم الانبیا اهواز| شکل گیری رسمی پایه هفتم

حضور ۱۳ استاد در مدرسه خاتم الانبیا اهواز| شکل گیری رسمی پایه هفتم
حجت الاسلام افشاری با اشاره به اینکه امسال ۴ درس پایه هفتم در مدرسه شکل گرفته است، گفت: از ۱۳ استاد، ۴ استاد دارای سطح ۳ و بقیه دارای سطح ۲ هستند.
حجت الاسلام افشاری، معاون آموزش مدرسه خاتم الانبیاء اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه سال تحصیلی مدرسه از ۲۳ شهریورماه آغاز شد، خاطرنشان کرد: ۱۶ کلاس مدرسه با حضور طلاب برپا شد و از ۱۳ استاد، ۴ استاد دارای سطح ۳ و مابقی برخوردار دارای سطح ۲ هستند.

معاون آموزش مدرسه خاتم الانبیاء اهواز با بیان اینکه ارزیابی درسی طلاب از سوی اساتید در خور توجه است، عنوان داشت: در زمینه کیفی سازی دروس، برای همه مَدرَس‌ها تلویزیون با قابلیت اتصال اینترنت قرار دادیم تا اساتید به نحو مقتضی استفاده کنند.

حجت الاسلام افشاری ادامه داد: امسال برای پیگیری حضور و غیاب طلاب، جلسه هفتگی برگزار می‌کنیم و در خلال آن علل غیبت‌ها و طولانی بودن شان بررسی می‌شود.

وی اضافه کرد: در زمینه حضور و غیاب برای هر پایه‌ای یک مدیر گروه قرار دادیم تا گزارشی از روند حضور و غیاب طلبه‌ها ارائه بکنند و با چنین متدی انسجام از روز اول تا روز پایانی سال تحصیلی حفظ خواهد شد.

معاون آموزش مدرسه خاتم الانبیا گفت: از آنجا که امسال ۴ درس پایه هفتم در مدرسه شکل گرفته است؛ بنابراین جلسات و مشاورات و ساعت‌های تدریس تعیین شده تا از هفته آینده آغاز شوند.

حجت الاسلام افشاری اظهار داشت: ۸ طلبه در مقطع متوسطه دوم برای سال جاری پذیرش شدند. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات